مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 15:252024-01-09بين الملل

وحشت تل آویو از دومینوی توقف فعالیت کشتیرانی ها در بنادر سرزمین های اشغالی


اقدام شرکت کشتیرانی کاسکو در توقف فعالیت های خود در بنادر اسراییل صهیونیست ها را نسبت به پیروی سایر شرکت های کشتیرانی جهان از این غول چینی به شدت نگران کرده است.

- گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، پس از اینکه غول چینی حمل و نقل دریایی اعلام کرد فعالیت های خود را در اسراییل تعلیق کرده است، این هراس و نگرانی پدید آمده که دومینوی توقف فعالیت سایر شرکت های کشتیرانی در اسراییل شکل بگیرد و مشکلات تجارت اسراییل با جهان را افزایش دهد ، این را روزنامه کالکالیست اسراییل دیروز دوشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداده است.

  تصمیم روز یکشنبه شرکت کشتیرانی غول پیکر چینی کاسکو (کاسکو بزرگترین شرکت کشتیرانی در آسیا و یکی از چهار شرکت بزرگ در جهان )برای تعلیق فعالیت های خود در اسراییل باعث ایجاد وحشت در میان اشغالگران صهیونیست شده، زیرا حالا دیگر عواقب محاصره اعمال شده توسط یمنی ها بر کشتی های رژیم صهیونیستی و سایر کشتی های مرتبط با این رژیم در دریای سرخ ملموس تر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازکالکالیست، کاسکو هنوز درباره دلایل تصمیم برای تعلیق فعالیت های خود در اسراییل که بیشتر آن تاکنون در مقابل بندر حیفا در دریای مدیترانه انجام می شود، توضیحی نداده است و دفاتر نمایندگی رسمی کاسکو در اسراییل با نام Carmel Shipping Services نیز سکوت کردند و از اظهار نظر در این باره خودداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحشت تل آویو از دومینوی توقف فعالیت کشتیرانی ها در بنادر سرزمین های اشغالی

وحشت تل آویو از دومینوی توقف فعالیت کشتیرانی ها در بنادر سرزمین های اشغالی