مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 18:002024-01-16سياسي

اعتراف طراح پوستر یک رویداد ملی به استفاده از هوش مصنوعی (+عکس)


طراح پوستر «قند پارسی» اعلام کرد که پوستر این رویداد ملی با کمک هوش مصنوعی طراحی و اجرا شده است؛ به گفته او این طراحی بر اساس انتخاب صورت گرفته و نه اجبار.

- اعتراف طراح پوستر یک رویداد ملی به استفاده از هوش مصنوعی (+عکس) طراح پوستر قند پارسی اعلام کرد که پوستر این رویداد ملی با کمک هوش مصنوعی طراحی و اجرا شده است؛ به گفته او این طراحی بر اساس انتخاب صورت گرفته و نه اجبار.

طراح پوستر قند پارسی اعلام کرد که پوستر این رویداد ملی با کمک هوش مصنوعی طراحی و اجرا شده است؛ به گفته او این طراحی بر اساس انتخاب صورت گرفته و نه اجبار.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کاوه مرحمتی درباره طراحی پوستر قند پارسی با بهره گیری از هوش مصنوعی اظهار کرد: در توضیح چرایی طراحی این پوستر، می توانم بگویم شاکله و اندیشه اصلی در رجوع به جهان بینی و نگاهی است که نقطه مشترک هنرهای ایرانی است؛ یکپارچگی و وحدت .

این یکپارچگی و وحدت نه تنها در هنرهای تجسمی و تصویری ما ملموس است، بلکه در ادبیات و زبان نیز با ساختارهایی قدرتمند پشتیبانی می شود.

او در ادامه گفت: بی تردید بازتاب پیچیدگی، ظرافت و زیبایی زبان و ادبیات فارسی، چه از نوع سنتی چه مدرن،  در یک تصویر به عنوان پوستر، کاری بس دشوار است، اما ما تمام تلاش خود را کردیم تا با تمرکز بر یک مفهوم از عهده این وظیفه برآییم؛ زبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف طراح پوستر یک رویداد ملی به استفاده از هوش مصنوعی (+عکس)

اعتراف طراح پوستر یک رویداد ملی به استفاده از هوش مصنوعی (+عکس)