مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 14:152024-01-09سياسي

شرایط سخت شهرداری زنجان در وصول درآمدها


امیدواریم بتوانیم قول هایی را که به مردم داده ایم در رابطه با اجرای پروژهایی مانند محور شهیدان کریمی و بوستان شهر، - ایسنا/زنجان رییس شورای شهر زنجان گفت: امیدواریم بتوانیم قول هایی را که به مردم داده ایم در رابطه با اجرای پروژهایی مانند محور شهیدان کریمی و بوستان شهر، در وقت خود عملیاتی کنیم.

مجید ناصحی مقدم امروز (سه شنبه، 19 دی ماه) در جلسه رسمی شورای شهر زنجان به سفر رییس جمهوری به استان اشاره کرد و افزود: شهرداری و شورای شهر تلاش کردند در این سفر همراهی لازم را با مسؤولان داشته باشند.

در این رابطه، در برگزاری اجلاسیه نماز نیز مشارکت کامل وجود داشت و هزینه های انجام شده در این برنامه با تصویب در شورا بود.

وی به فرا رسیدن فصل بودجه ریزی شهرداری اشاره کرد و گفت: امسال شرایط سختی داریم و این شرایط سخت را در 1403 نیز در وصول درآمدها خواهیم داشت.

او به بازدید وزیر کشور از دو پروژه شهرداری زنجان اشاره و اضافه کرد: در این بازدید، وزیر کشور قول مساعد برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی شهر زنجان را داد که امیدواریم عملیاتی شود.

در ادامه جلسه، عضو شورای شهر زنجان با اشاره به بازگشایی های انجام شده در شهر زنجان و با بیان اینکه بازگشایی ها در مقوله ترافیک موثرند ولی حضور نداشتن پلیس راهنمایی و رانندگی در شهر، عامل تشدید ترافیک شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط سخت شهرداری زنجان در وصول درآمدها

شرایط سخت شهرداری زنجان در وصول درآمدها