مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 18:552024-01-08اجتماعي

جزییات خودکشی محیط بان گیلانی و توضیحات رییس اداره حفاظت محیط زیست آستارا


رییس اداره حفاظت محیط زیست آستارا: این محیط بان از نیروهای پرتلاش اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آستارا بود که در کنار شغل محیط بانی، فعالیت اقتصادی آزاد هم داشت.

- رییس اداره حفاظت محیط زیست آستارا: این محیط بان از نیروهای پرتلاش اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آستارا بود که در کنار شغل محیط بانی، فعالیت اقتصادی آزاد هم داشت.

رییس اداره حفاظت محیط زیست آستارا با تأیید خودکشی یک محیط بان در این شهرستان، گفت: خودکشی او، ارتباطی با شغلش و مسائل اداری نداشته است.

محمدرضا سلامی در گفت وگو با ایسنا با تأیید خودکشی یک محیط بان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آستارا، اظهار کرد: این محیط بان از نیروهای پرتلاش اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آستارا بود که در کنار شغل محیط بانی، فعالیت اقتصادی آزاد هم داشت.

وی مدعی شد: خودکشی این فرد ربطی به شغل محیط بانی اش نداشته و به گفته برخی نزدیکانش، ناشی از مشکلات به وجود آمده در فعالیت های اقتصادی اخیرش بوده است.

سلامی گفت: روز گذشته با خبر شدیم این محیط بان در خانه اش و در شیفت استراحت، دار فانی را وداع گفته است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست آستارا با تسلیت به خانواده او و جامعه محیط بانی استان گیلان، انتشار برخی شایعه ها در فضای مجازی را مبنی بر خودکشی این محیط بان به دلایل شغلی و نگرفتن حقوق م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات خودکشی محیط بان گیلانی و توضیحات رییس اداره حفاظت محیط زیست آستارا

جزییات خودکشی محیط بان گیلانی و توضیحات رییس اداره حفاظت محیط زیست آستارا