مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 11:552023-12-30سياسي

تمایز اسلام واقعی و آمریکایی از مهم ترین نتایج حماسه 9 دی بود


از مهم ترین نتایج 9 دی می توان به تمایز اسلام آمریکایی و اسلام واقعی، افراد انقلابی و انقلابی نما و حفظ هویت و آرمان های انقلاب اشاره کرد.

- ایسنا/زنجان امام جمعه شهرستان ابهر گفت: از مهم ترین نتایج 9 دی می توان به تمایز اسلام آمریکایی و اسلام واقعی، افراد انقلابی و انقلابی نما و حفظ هویت و آرمان های انقلاب اشاره کرد.

حجت الاسلام سعید مرادپور در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به فرا رسیدن سالروز حماسه 9 دی، اظهار کرد: این حماسه نباید از یاد برود و باید درباره آن صحبت کرد.

وی با بیان اینکه فتنه 88 فتنه بزرگی بود که دشمن علیه کشور ما طراحی کرد و عده ای نیز در داخل در دام دشمن افتادند، گفت: این حادثه از ابعاد مختلف، به ویژه در حوزه دشمن شناسی قابل مطالعه و تحقیق است.

امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه امام کاظم علیه السلام می فرمایند، کسی که از نفس خود مراقبت نکند از ما نیست، افزود: اگر انسان مراقب نفس خود نباشد، شیطان در قلب او لانه می کند و در نهایت سبب فاسد شدن قلبش می شود.

این موضوع در فتنه 88 خود را نشان داد.

وی با تاکید بر اینکه باید کمک کنیم خط نفاق از بین برود، گفت: منافق باید به مردم معرفی شود، زیرا اگر نفاق و اهل نفاق معرفی شوند مردم سمت آنها نمی روند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمایز اسلام واقعی و آمریکایی از مهم ترین نتایج حماسه 9 دی بود

تمایز اسلام واقعی و آمریکایی از مهم ترین نتایج حماسه 9 دی بود