مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 09:302024-01-16اقتصادي

آسیب در کمین شهر زیرزمینی نوش آباد


معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب کاشان گفت: دفع فاضلاب به کمک چاه های جذبی، مجموعه باستانی شهر زیرزمینی نوش آباد را در معرض آسیب و تخریب قرار می دهد، - ایسنا/اصفهان معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب کاشان گفت: دفع فاضلاب به کمک چاه های جذبی، مجموعه باستانی شهر زیرزمینی نوش آباد را در معرض آسیب و تخریب قرار می دهد، بنابراین اجرای شبکه فاضلاب در نوش آباد ضروری است.

حمیدرضا کریم در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: جلوگیری از آلودگی آب های زیرزمینی، استفاده از پساب در بخش های مختلف مانند صنعت، فضای سبز و کاشت درختان غیرمثمر از دیگر مزیت های تأسیس فاضلاب برای منطقه نوش آباد است.

وی افزود: پروژه شبکه فاضلاب شهر نوش آباد که از مهرماه آغاز شده با اجرای 10 کیلومتر شبکه و نصب 135 فقره سیفون، تاکنون 35 درصد پیشرفت داشته است و پیش بینی می کنیم این بخش از کار در تابستان سال آینده به بهره برداری برسد.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب کاشان، تصریح کرد: بافت زمین در شهر نوش آباد به شدت ریزشی است که از مهم ترین عوامل کاهش سرعت پروژه به شمار می آید و با وجود رعایت همه استاندارهای ایمنی، تاکنون بارها موجب حادثه شده است که خوشبختانه، عوامل اجرایی آسیبی جدی ندیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب در کمین شهر زیرزمینی نوش آباد

آسیب در کمین شهر زیرزمینی نوش آباد