مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 10:262024-01-04سياسي

آبیک؛ شهری که نَه شورا دارد و نَه شهردار!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، اواخر مهر ماه امسال بود که خبر دستگیری 6 عضو شورای شهر آبیک از هفت عضو موجود، به اتهام ارتشاء، توسط مسوولان قضایی رسانه ای شد.

برخی، پس از خبر بازداشت ها بیان کردند که این دستگیری ها موجب ناامیدی و بی اعتمادی مردم می شود که باید گفت برعکس، مبارزه با فساد سبب خوش بینی و امیدواری مردم به نظام و آینده کشور می شود.

امری که کاملا مبتنی بر منویات رهبر فرزانه انقلاب است و مسوولان قضایی و اطلاعاتی و امنیتی شهرستان در زمینه برخورد با فساد در شورای شهر به خوبی نقش آفرینی کرده اند.

این در حالی بود که پس از استیضاح و برکناری عباس دادخواه عسکرانی شهردار پیشین آبیک از سوی اعضای شورای شهر آبیک در تیر ماه امسال، سیدفرید شریعت پناه به عنوان سرپرست جدید شهرداری آبیک معرفی و منصوب شد و به دلیل حواشی اخیر همچنان در ساختمان سبز شهرداری بر مسند سرپرستی تکیه زده است.

با توجه به وقوع اتفاقات موجود، هم اکنون حال این شهر ناخوش احوال است و به دلیل عدم ثبات مدیریتی، شهروندان از وضعیت موجود گلایه مند هستند و خواستار تعیین تکلیف شوراها و شهرداری آبیک هستند.

در این خصوص یکی از شهروندان در گفت و گو با خبرنگار فارس می گوید: چرا باید وضعیت شهر آبیک این گونه باشد و در هر دوره از شورا شاهد اتفاقات خوبی نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبیک؛ شهری که نَه شورا دارد و نَه شهردار!

آبیک؛ شهری که نَه شورا دارد و نَه شهردار!