مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 08:302023-12-30اقتصادي

کاهش 30درصدی بارندگی ها در حوزه آبریز دریاچه ارومیه


با توجه با کاهش 30درصدی بارش ها در حوزه آبریز دریاچه ارومیه، مجبور به شناسایی منابع جدید آب در آذربایجان غربی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، محمد صادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی اظهار داشت: 256 مدرسه روستایی در دست احداث بوده و در دو سال گذشته 250 کلاس درس روستایی در آذربایجا ن غربی به بهره برداری رسیده است.

 وی با اشاره به اجرای طرح هادی در 237 روستای استان، افزود: با الحاق یک هزار هکتار زمین به روستاها در قالب طرح نهضت ملی مسکن، شاهد تحرک مهمی در حوزه مسکن روستایی خواهیم بود.

معتمدیان در ادامه به افتتاح 30 سالن ورزشی در دو سال گذشته و 80 پروژه ورزشی در دست احداث اشاره و خاطرنشان کرد: همچنین در دولت سیزدهم 30 واحد مرکز جامع سلامت در آذربایجان غربی به اتمام رسیده و از 80 واحد پیش بینی شده تا پایان دولت نیز 40 واحد در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار آذربایجان غربی آبرسانی به روستاها را نیز از برنامه های جدی دولت سیزدهم معرفی کرده و ادامه داد: با توجه به کاهش 18 درصدی بارندگی در سطح استان و 30 درصدی در حوضه آبریز دریاچه ارومیه، مجبور به شناسایی منابع جدید آب در آذربایجان غربی هستیم.

معتمدیان با اشاره به نهضت آبرسانی به روستاهای استان، اضافه کرد: با تامین یک هزار میلیارد تومان اعتبار، در فاز نخست 396 ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 30درصدی بارندگی ها در حوزه آبریز دریاچه ارومیه

کاهش 30درصدی بارندگی ها در حوزه آبریز دریاچه ارومیه