مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 09:002024-01-03اجتماعي

نصف جهان از میلاد کوثر نبوی به وجد آمده است


اصفهان در شب میلاد مسعود «انا اعطیناک الکوثر» به وجد آمد و همه شهر غرق در محبت، شادی و سرور میلاد کوثر بهشتی حضرت فاطمه زهرا(س) شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، شهر گنبدهای فیروزه ای در شب میلاد باسعادت حضرت صدیقه طاهره(س) و سالروز این میلاد خجسته، رنگ و بوی دیگری به خود گرفته است.

هر گوشه از شهر اصفهان که قدم می گذاری بوی اسپند و صدای مولودی خوانی دل و جان را می نوازد، در و دیوار شهر آیینه بندان شده است، معابر و خیابان ها را ریسه بسته اند.

 شماری از شهروندان  سردرب منازل و مغازه خود را چراغانی و آذین بندی کرده اند، موکب ها با پخش گل و شیرینی از شهروندان و دوست داران حضرت زهرای مرضیّه(س)  پذیرایی می کنند و چه تماشایی است چهره شهری که  با انا اعطیناک الکوثر به وجد آمده و غرق در محبت و مودت کوثر بهشتی شده است.

همه شهر همچون خانه رسول خدا که چنین ایامی میهمانی کوچک از آسمان داشت و قدومش از خاک تا افلاک را نورافشان کرده بود پر از جشن و شادی و سرور است.

برپایی مجالس جشن و شادی و آذین بندی و چراغانی همراه با مولودی خوانی با حضور محبان اهل بیت(ع) در نقاط مختلف شهر به چشم می خورد و آیین های جشن در مسجدها، حسینیه ها، تکیه ها و بقاع متبرک، امامزادگان(ع) برپاست و سخنرانان و مداحان در وصف و ثنای حضرت فاطمه زهرا(س)  مدیحه سرایی می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصف جهان از میلاد کوثر نبوی به وجد آمده است

نصف جهان از میلاد کوثر نبوی به وجد آمده است