مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 08:152024-01-20اقتصادي

ضرر منفعت طلبی ایلان ماسک برای تسلا


کارشناسان و تحلیلگران اعلام کردند که ایلان ماسک با درخواست داشتن حق رای بیشتر در تسلا و تهدید ساخت محصولات در خاج از این مجموعه به این شرکت آسیب می زند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، به گفته کارشناسان و تحلیلگران، هشدار ایلان ماسک در مورد اینکه درصورت کسب نکردن 25 درصد حق رأی، ترجیح می دهد محصولاتش را خارج از تسلا بسازد، وظایف او به عنوان مدیرعامل را نقض و سوالاتی را در مورد ارزش گذاری تسلا ایجاد می کند.

این میلیاردر صراحتا روز دوشنبه گفت که از تبدیل شدن تسلا به یک رهبر در فناوری ها ناراحت است، مگر اینکه در شرکت حدود 25 درصد  حق رای داشته باشد.

او در شبکه اجتماعی ایکس خود گفت که  قدرت اوبرای تاثیرگذاری کافی است، اما نه آنقدر که نتواند او را سرنگون کند، وی افزود که در اینصورت ترجیح می دهد محصولاتی خارج از تسلا بسازد.

آن لیپتون، استاد دانشگاه تولین گفت: مشکل این است که توییت های او نشان می دهد که در حال حاضر به عنوان مدیرعامل و مدیر، او نه تنها فرصت های سودآور تسلا را بر اساس ترجیحات شخصی خود رد می کند، بلکه آنها را به شرکت های خصوصی خود هدایت می کند.

این یک تضاد منافع است که حاکی از نقض وظایف امانتداری او در قبال تسلا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرر منفعت طلبی ایلان ماسک برای تسلا

ضرر منفعت طلبی ایلان ماسک برای تسلا