مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 10:252024-01-12سياسي

استکبار، عمود خیمه ی نظام را هدف قرار داده است


جبهه ی استکبار با دل سرد کردن مردم از انتخابات، عمود خیمه ی نظام را هدف قرار داده است اما تصور دشمن و جبهه ی استکبار اشتباه است و مردم تا پای جان پای انقلاب هستند.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: جبهه ی استکبار با دل سرد کردن مردم از انتخابات، عمود خیمه ی نظام را هدف قرار داده است اما تصور دشمن و جبهه ی استکبار اشتباه است و مردم تا پای جان پای انقلاب هستند.

دکتر حسن بهرام نیا شامگاه پنجشنبه 21 دی در نشست کمیته ی انرژی استان، اظهار کرد: لازم می دانم از همه ی عزیزان که تلاش می کنند که گاز برای گرمایش و استفاده در منازل مردم و دیگر بخش ها تامین شود قدردانی کنم.

وی در ادامه با اشاره به روند انتقال گاز افزود: پس از پالایشگاه گاز، موضوع انتقال گاز به داخل منازل مردم مطرح است که در این راستا نیز از همه ی نیروهای این حوزه نیز تشکر داریم.

نماینده ی عالی دولت در استان ایلام با بیان این که عرضه و تقاضای گاز در استان دارای ناترازی است، گفت: تراز تولید در حال حاضر یک میلیارد متر مکعب است که 70 درصد در بخش خانگی مصرف می شود.

وقتی مصرف بخش خانگی بالا می رود شرکت گاز از طریق رسانه ها اخطار صرفه جویی را در دستور کار قرار می دهد تا بتواند موازنه ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استکبار، عمود خیمه ی نظام را هدف قرار داده است

استکبار، عمود خیمه ی نظام را هدف قرار داده است