مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 15:552023-12-30اقتصادي

جریمه بیش از 5 میلیارد ریالی جایگاه سوخت متخلف در آذربایجان غربی


مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از محکومیت بیش از پنج میلیارد ریالی یکی از جایگاههای سوخت برای فروش غیرمجاز 10 هزار و 815 لیتر بنزین خبر داد.

- حسین نجف زاده گفت: پرونده یکی از جایگاههای سوخت برای فروش غیر مجاز 10 هزار و 815 لیتر بنزین به ارزش 2 میلیارد و 839 میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان خوی رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و مجوزهای قانونی تخلف انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت پنج میلیارد و 678 میلیون ریال جریمه نقدی معادل 2 برابر میزان تخلف محکوم کرد.

نجف زاده گفت: ماموران شرکت نفت ناحیه شهرستان خوی گزارش تخلف را در بازرسی از یک جایگاه سوخت کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی، وی درخاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی،قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.

tazirat135.

ir ویا تلفن 135 به تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه بیش از 5 میلیارد ریالی جایگاه سوخت متخلف در آذربایجان غربی

جریمه بیش از 5 میلیارد ریالی جایگاه سوخت متخلف در آذربایجان غربی