مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 16:052024-01-14دانش

اعطای 168 پایه تشویقی به اعضای هیئت علمی دانشگاه کاشان بر اساس دستورالعمل جدید


مدیر برنامه ریزی، تحول و پایش آموزشی دانشگاه کاشان از اعطای 168 پایه ی تشویقی به اعضای هیأت علمی این دانشگاه بر اساس دستورالعمل جدید خبر داد.

- مدیر برنامه ریزی، تحول و پایش آموزشی دانشگاه کاشان از اعطای 168 پایه ی تشویقی به اعضای هیأت علمی این دانشگاه بر اساس دستورالعمل جدید خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عادل رییسی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل نحوه اعطای پایه تشویقی اعضای هیئت علمی در مهرماه 1401 به دانشگاه ها که در آن تا سقف 60 پایه تشویقی برای اعضای هیئت علمی در نظر گرفته شده است، گفت: با توجه به تنوع و وسعت فعالیت های ذکر شده در این دستورالعمل که منجر به اعطای پایه تشویقی می شود و اینکه بسیاری از این فعالیت ها باید از زمان استخدام عضو هیأت علمی در نظر گرفته شوند، سعی شد تا این مدیریت با همکاری مرکز رایانه و انفورماتیک دانشگاه، سامانه ای را به این منظور طراحی و آماده کند.

وی خاطرنشان کرد: در فراخوان عمومی در سطح دانشگاه، درخواست های پایه تشویقی سال 1401 اعضای هیئت علمی، جمع آوری و در جلسات متعدد کمیته های ترفیع دانشکده ها و دانشگاه و نهایتاً هیئت ممیزه بررسی و نهایی شد.

مدیر برنامه ریزی، تحول و پایش آموزشی دانشگاه کاشان با بیان اینکه در این فراخوان بیش از 150 پرونده در سامانه ارسال شد که در پایان، به 96 عضو هیئت علمی تعداد 168 پایه تش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای 168 پایه تشویقی به اعضای هیئت علمی دانشگاه کاشان بر اساس دستورالعمل جدید

اعطای 168 پایه تشویقی به اعضای هیئت علمی دانشگاه کاشان بر اساس دستورالعمل جدید