مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 17:552024-01-13بين الملل

همه در قبال فلسطین مسئولیت بزرگی داریم/ لزوم برقراری صلح عادلانه و پایدار در منطقه


رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با اشاره به قضیه فلسطین و اتفاقات اخیر در غزه گفت: امروز مهمترین موضوع جهان، مسئله فلسطین است و همه ما در قبال این موضوع مسئولیت بزرگی داریم و همواره خواهان برقراری صلح عادلانه و پایدار در منطقه هستیم.

- رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در دیدار با هیأت روسی: همه در قبال فلسطین مسئولیت بزرگی داریم/ لزوم برقراری صلح عادلانه و پایدار در منطقه رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با اشاره به قضیه فلسطین و اتفاقات اخیر در غزه گفت: امروز مهمترین موضوع جهان، مسئله فلسطین است و همه ما در قبال این موضوع مسئولیت بزرگی داریم و همواره خواهان برقراری صلح عادلانه و پایدار در منطقه هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کشیش اعظم الکساندر آبراموف، دبیر کمیسیون سینود کلیسای ارتدکس روسیه در امور اخلاق زیستی و هیأت همراه امروز (23 دی ) ضمن حضور در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی پور، رییس این سازمان دیدار و در خصوص زمینه های گسترش همکاری های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و کلیسای ارتدکس روسیه گفت وگو کردند.

حجت الاسلام والمسلمین ایمانی پور در آغاز سخنان خود، با اشاره به روابط دوستانه و تاریخی ایران و روسیه از پیام تسلیت جناب پاتریاک کریل، رهبر کلیسای ارتدکس روسیه جهت ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه در قبال فلسطین مسئولیت بزرگی داریم/ لزوم برقراری صلح عادلانه و پایدار در منطقه

همه در قبال فلسطین مسئولیت بزرگی داریم/ لزوم برقراری صلح عادلانه و پایدار در منطقه