مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 17:152023-12-22سياسي

نگذارید بعضی با مدرک سوری در کهگیلویه و بویراحمد استخدام شوند


نباید گذاشت بعضی ها در این استان با ارائه مدرک سوری و غیر واقعی و غیر حقیقی جذب شوند بعضی ها با سابقه کار و همچنان در حال جهاد بعضا مورد بی توجهی هستند مسوولان و متولیان به این افراد هم توجه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی نماز جمعه این هفته شهرستان بهمیی به امامت حجت الاسلام اسماعیل صلواتی اقامه شد.

 صلواتی اظهار کرد: یکی از عرصه ها و میدان ها و مصادیق تقوا عرصه و میدان مطالبه گری است یکی از وظایف قطعی امام جمعه و اهالی اندیشه و قلم مطالبه گری است و باید خطبه های نماز جمعه محل مطالبه گری باشد.

وی افزود: رهبر حکیم انقلاب می فرمایند مطالبه کردن و در میدان وارد شدن از برکات انقلاب اسلامی بود امام راحل ملت خمود و تسلیم را تبدیل به یک ملت مطالبه گر کرد.

صلواتی گفت: رهبری می فرمایند مطالبه گری کنید و از مسئولان بخواهید که کار جدی بکنند که این مطالبه گری به تحقق گفتمان انقلاب اسلامی کمک می کند این مطالبه گری لوازمی دارد البته مطالبه گری را حتماً با ارائه راه حل و دادن راه حل های خوب و قابل قبول همراه کنید.

وی بیان کرد: رهبری در دیدار اخیر با بسیجیان فرمودند بسیجی ممکن است به یک مطلبی و به یک واقعیتی و به یک شخصی معترض باشد هیچ اشکال ندارد اما هنجار شکنی نمی کند با دشمن مخرج مشترک پیدا نمی کند مراقبت کنید دشمن نتواند از مطالب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگذارید بعضی با مدرک سوری در کهگیلویه و بویراحمد استخدام شوند

نگذارید بعضی با مدرک سوری در کهگیلویه و بویراحمد استخدام شوند