مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 16:352024-01-19سياسي

هم ایران و هم پاکستان خواهان پاک شدن منطقه از وجود تروریست ها هستند


امام جمعه کرج با اشاره به حادثه تروریستی کرمان گفت: انتقام از عاملان شروع شده و هیچ نقطه ای برای جولان آن ها در منطقه وجود ندارد.

- ایسنا/البرز امام جمعه کرج با اشاره به حادثه تروریستی کرمان گفت: انتقام از عاملان شروع شده و هیچ نقطه ای برای جولان آن ها در منطقه وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه 29 دی ماه کرج با اشاره به میلاد حضرت علی علیه السلام گفت: مبارزه با اشکال مختلف فساد باید در دستور مسئولان باشد و حضرت علی (ع) الگویی برای مسئولان باشد.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات خاطرنشان کرد: انتخابات با ملت است و یکی از اصول اسلامی این است که مردم باید بخواهند و اهداف اسلامی با حضور مردم در انتخابات آثار فراوانی خواهد داشت.

این حضور یعنی پایبندی به خون شهدا حفظ تمامیت ارضی حفظ آرمان ها و دستاوردها، حفظ آزادی، نشاط اجتماعی و نزدیک شدن به ایران قوی تقویت نظام، مخالفت با سکولاریسم و مردم نشان خواهند داد که انتخاباتی رقابتی سالم و امن برگزار خواهد شد.

آیت الله حسینی همدانی در ادامه گفت: 29 دی به دلیل مقاومتی که مردم غزه در مبارزه با رژیم صهیونیست داشتند روز غزه نامیده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم ایران و هم پاکستان خواهان پاک شدن منطقه از وجود تروریست ها هستند

هم ایران و هم پاکستان خواهان پاک شدن منطقه از وجود تروریست ها هستند