مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 14:552023-12-31اقتصادي

بستر توسعه تجارت جهانی تعاونی ها فراهم می شود


سرپرست معاونت تعاون وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: این وزارتخانه درصدد است تا بستر توسعه تجارت بین المللی تعاونی ها و حضور آن ها در نمایشگاه های بین المللی و انعقاد قرارداد مبادله کالا با کشورهای دیگر را فراهم کند.

- سرپرست معاونت تعاون وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: این وزارتخانه درصدد است تا بستر توسعه تجارت بین المللی تعاونی ها و حضور آن ها در نمایشگاه های بین المللی و انعقاد قرارداد مبادله کالا با کشورهای دیگر را فراهم کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تعاونی ها بنگاه هایی هستند که در توسعه صادرات و شناسایی بازارهای هدف صادراتی نقش موثری دارند، بر همین اساس کارشناسان معتقدند با توجه به ظرفیت های بالایی که تعاونی ها در امر صادرات غیرنفتی دارند، باید از توانمندی های صادراتی آنها به شکل بهینه و شایسته استفاده شود.

راه اندازی شورای توسعه صادرات بخش تعاون کشور، حمایت از صادرات و تولیدات شرکت های تعاونی و توسعه تجارت بین المللی تعاونی ها برای حضور در نمایشگاه های خارجی از مهم ترین برنامه هایی است که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای توسعه و تقویت صادرات بنگاه های تعاونی دنبال می کند.

یکی از موضوعات مهم در بحث رشد صادرات تعاونی ها بحث نمایشگاه هاست و حضور تعاونی ها در نمایشگاه ها می تواند زمینه توسعه صادرات آنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستر توسعه تجارت جهانی تعاونی ها فراهم می شود

بستر توسعه تجارت جهانی تعاونی ها فراهم می شود