مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 20:252023-12-28بين الملل

پیشنهاد آمریکا برای مصادره 300 میلیارد دلار از دارایی های روسیه برای اوکراین


ششصد و شصت و دو روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رییس جمهور این کشور می گذرد؛ تهاجمی که رویداد های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

-   پیشنهاد آمریکا برای مصادره 300 میلیارد دلار از دارایی های روسیه برای اوکراین روزنامه فایننشال تایمز امروز (پنجشنبه) گزارش داد که ایالات متحده پیشنهاد کرده است که گروه هفت (G7) راه هایی را برای مصادره 300 میلیارد دلار از دارایی های روسیه بررسی کند.

فایننشال تایمز نوشت: از آنجایی که متحدان [کی یف] عجله دارند تا به موقع درباره برنامه ای برای دومین سالگرد حمله روسیه به اوکراین توافق کنند، آمریکا پیشنهاد کرده است که کارگروه هایی از کشورهای عضو گروه هفت، راه هایی را برای مصادره 300 میلیارد دلار از دارایی های مسدود شده مسکو، بررسی کنند.

بر اساس این گزارش، ایالات متحده با حمایت انگلیس، ژاپن و کانادا پیشبرد اقدامات مقدماتی را مطرح کرده است تا گزینه هایی برای رهبران گروه هفت آماده شود که در نشست احتمالی در 24 فوریه (5 اسفند) بررسی شوند.

در حالی که هنوز هیچ تصمیمی اتخاذ نشده و این موضوع به شدت در پایتخت های اروپایی مورد بحث است، تسریع در پرداختن به مصادره دارایی های مسکو برای اوکراین، اهمیت فزایند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد آمریکا برای مصادره 300 میلیارد دلار از دارایی های روسیه برای اوکراین

پیشنهاد آمریکا برای مصادره 300 میلیارد دلار از دارایی های روسیه برای اوکراین