مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 10:052024-01-10اقتصادي

آسمانی پر از وعده در بجنورد/ فرودگاه همچنان معضل است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو؛ یکی از راه های دسترسی آسان به هر استان و به تبع آن افزایش سفر، سرمایه گذاری بیشتر و رشد و توسعه، فرودگاه محسوب می شود؛ - فرودگاه بجنورد به علت داشتن مسائل فنی از یک سو و کمبود هواپیما از سوی دیگر با مشکلات متعددی مواجه است که این امر ورود سرمایه گذار، مسئولان و مسافران به استان را کاهش داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو؛ یکی از راه های دسترسی آسان به هر استان و به تبع آن افزایش سفر، سرمایه گذاری بیشتر و رشد و توسعه، فرودگاه محسوب می شود؛ فرودگاهی که می تواند عاملی برای شتاب هر استان باشد.

اما خراسان شمالی سال هاست در این مشکل رنج می برد؛ بجنورد دارای یک فرودگاه است که به دلایل کارشناسی اغلب مواقع یا پروازی ندارد و یا با لغو پرواز مواجه می شود.

همین امر سبب شده موضوع فرودگاه دوم و افزایش پرواز های این استان، از وعده های ثابت مسئولان و کاندیدا های مجلس شود؛ اما هیچ گاه این مشکل به صورت ریشه ای رفع نشده است.

مشکلات خاص فرودگاه بجنورد در کنار کمبود هواپیما در کشور عاملی شده تا عملا تعداد پرواز های این فرودگاه به یک تا سه مورد در هفته کاهش یابد؛ موضوعی که قطعا باعث کاهش ورود مسافر، مسئولان ملی و سرمایه گذاران به خراسان شمالی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسمانی پر از وعده در بجنورد/ فرودگاه همچنان معضل است

آسمانی پر از وعده در بجنورد/ فرودگاه همچنان معضل است