مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 09:462024-01-16حوادث

پایان کلاهبرداری های زن رمال در فضای مجازی


مسعود طُریفی،  رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در پی وصول اخباری مبنی بر اینکه یک زن رمال با درج مطالبی در شبکه های اجتماعی با عنوان حل مشکلات خانوادگی و زناشویی، مشکلات مالی، دعا برای پولدار شدن، مبالغ هنگفتی را از مردم دریافت و با این شیوه از آنان کلاهبرداری می کند موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از اخذ دستور از مرجع قضایی به محل اعزام و این زن شیاد را دستگیر کردند.

طریفی گفت: در بازرسی از محل اقلام و کتاب های مرتبط با فالگیری و دعانویسی، برگه های دعا، ورقه های فلزی منقوش به دعا، تکه هایی از پوست آهو و سایر حیوانات کشف و در ادامه نیز تمامی حساب های بانکی وی و وجوهی که از راه کلاهبرداری به دست آمده بود با حکم مقام قضایی مسدود شد.

 رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه متهم پس از اعتراف صریح به جرم خود برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شد، عنوان کرد: به مردم توصیه می کنیم فریب افراد شیادی که ادعای رفع مشکلات از طریق دعانویسی و رمالی دارند را نخورده و در صورت اطلاع از فعالیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان کلاهبرداری های زن رمال در فضای مجازی

پایان کلاهبرداری های زن رمال در فضای مجازی