مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 21:002024-01-05ورزشي

درخواست عنوان دار جهان از وزارت ورزش هند برای رفع تعلیق کشتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، باجرانگ پونیا، نفر سوم بازی های المپیک 2020 توکیو و دارنده یک مدال نقره و 3 مدال برنز رقابت جهانی کشتی آزاد، - باجرانگ پونیا عنوان دار کشتی المپیک و جهان از وزارت ورزش هند خواست تمام فعالیت های کشتی را از سر بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، باجرانگ پونیا، نفر سوم بازی های المپیک 2020 توکیو و دارنده یک مدال نقره و 3 مدال برنز رقابت جهانی کشتی آزاد، از وزارت ورزش این کشور خواست تا با رفع تعلیق فدراسیون کشتی هند، فعالیت های کشتی را از سر بگیرد، زیرا تنها 7 ماه دیگر به المپیک 2024 پاریس باقی مانده است.

دی ماه سال گذشته پونیا به اعتراضات کشتی گیران زن علیه شاران سینگ، رییس سابق فدراسیون کشتی که در تابستان به دلیل آزار جنسی 6 کشتی گیر زن متهم شده بود، پیوست، تا وی از کار تعلیق شد.

پس از آن اتحادیه جهانی کشتی نیز تعلیق دیگری را در نظر گرفت و ابراز داشت کشتی گیران هندی در مسابقات جهانی 2023 با پرچم UWW به رقابت بپردازند.

ماه گذشته، رییس جدید فداسیون کشتی هند انتخاب شد و معلوم شد که سانجی سینگ، شاگرد شاران است.

پونیا تصمیم گرفت پادما شری خود را بازگرداند، جایزه ای که از رییس جمهور هند در سال 2019 برای دستاورد های او به عنوان یک ورزشکار دریافت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست عنوان دار جهان از وزارت ورزش هند برای رفع تعلیق کشتی

درخواست عنوان دار جهان از وزارت ورزش هند برای رفع تعلیق کشتی