مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 21:452024-01-09سياسي

حادثه تروریستی کرمان و هزارتوی اطلاع رسانی


امروز 19 دی ‍ماه شمار شهدای حادثه تروریستی کرمان به 93 تن رسید؛ اما این آمار از ابتدای حادثه تاکنون دست خوش تغییرات زیادی شده است.

- ارائه آمار مختلفی از شمار شهدا توسط مسؤولان مردم برای دریافت اخبار بحران باید به چه کسی مراجعه کنند، برخی مواقع مسؤولان در مورد یک حادثه اظهارات همدیگر را نقض می کنند ؛ این گفته های استاد علوم ارتباطات علی اکبر نصرالهی درباره یکی از مهمترین بال های مدیریت بحران یعنی اطلاع رسانی است.

این اتفاق در ماجرای برخورد قطار مسافری مشهد به یزد در سال 1401 با بیل مکانیکی نیز مشهود بود؛ جایی که در ابتدا مدیرکل مدیریت بحران استان خراسان جنوبی شمار جانباختگان این حادثه را 17 تن، سپس رییس کل دادگستری این استان نیز شمار پیکرها را 22 نفر و در نهایت مدیرکل پزشکی قانونی یزد شمار جانباختگان این حادثه را 14 تن اعلام کرد.

بر اساس آمار اعلام شده توسط پزشکی قانونی کرمان 55 شهید از 93 شهید حادثه تروریستی کرمان را بانوان و 38 شهید را آقایان تشکیل می دهند، در این میان 32 شهید از این شهدا زیر 20 سال سن داشتند؛ همچنین کودکان 1 ساله، 4 ساله و 6 ساله نیز در آمار شهدای این حادثه به چشم می خورند.

شهدای حادثه تروریستی کرمان   پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه تروریستی کرمان و هزارتوی اطلاع رسانی

حادثه تروریستی کرمان و هزارتوی اطلاع رسانی