مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 12:012023-12-31سياسي

پاتک مردم به فتنه شوم 88


رمز اصلی این آشوب طرح مساله تقلب بود.

لذا قبل از شمارش آرا، یکی از نامزدها در حالی که مردم هنوز پای صندوق های رای بودند، اعلام کرد او برنده نتایج شمارش آرا شده است.

- فارس پلاس؛ محمدکاظم انبارلویی در یادداشتی نوشت: فتنه سال 88 دومین جنگ شناختی و روانی آمریکا و 3 کشور شرور اروپایی به کارگردانی صهیونیسم بین الملل برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

آنها از اینکه یک انتخابات با مشارکت 85 درصدی مردم شکل گرفته بود و می توانست پایه اصلی امنیت ملی و رفاه ملی قرار گیرد، می ترسیدند، لذا از پیش توطئه خطرناکی را طراحی و عملیاتی کردند تا نگذارند ملت ایران طعم شیرین مردمسالاری دینی با آن مشارکت تاریخی را بچشد.

1- رمز اصلی این آشوب طرح مساله تقلب بود.

لذا قبل از شمارش آرا، یکی از نامزدها در حالی که مردم هنوز پای صندوق های رای بودند، اعلام کرد او برنده نتایج شمارش آرا شده(!) و صبح آن روز هم همسر آقای رفسنجانی وقتی رای می داد زمانی که خبرنگار پرسید اگر موسوی رای نیاورد چه می کند، گفت: مردم باید بریزند توی خیابان ها و بی بی سی این فرمان شورش را چند بار در اخبار سیاسی خود منعکس کرد.

2- نفوذی های غرب و تدارک چی های فتنه در ارتش رسانه ای امپریالیسم خبری از قبل گفته بودند آنچه در ایران شاهد خواهیم بود یک انتخابات نخواهد بود، یک انقلاب خواهد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاتک مردم به فتنه شوم 88

پاتک مردم به فتنه شوم 88