مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 01:002024-01-19سياسي

مسیر حرکت فرهنگی را بر ریل آرمان های انقلاب قرار می دهیم


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه در دولت سیزدهم در حوزه فرهنگ بر این استوار هستیم که مسیر حرکت فرهنگی را بر ریل آرمان های انقلاب قرار دهیم و این کار در حال انجام است، - ایسنا/همدان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه در دولت سیزدهم در حوزه فرهنگ بر این استوار هستیم که مسیر حرکت فرهنگی را بر ریل آرمان های انقلاب قرار دهیم و این کار در حال انجام است، گفت: امروز فضا تغییر کرده و در حکمرانی نوین بنا این است که کار در دست مردم باشد.

محمدمهدی اسماعیلی شامگاه جمعه 29 دی در یادواره 126 شهید والا مقام کبودراهنگ در مسجد جامع این شهر، اظهار کرد: در بخش های مختلف دولت مشغول خدمتگزاری به مردم است تا بتوانیم بخشی از عقب ماندگی ها را در کوتاه مدت به سامان برسانیم چراکه حق مردم این است که حل مشکلات را به زودی ببینند و خواهند دید.

وی تصریح کرد: مردم با قوت و اقتدار و علم بر اینکه مساجد سنگرهای اسلام هستند در مساجد حضور دارند.

مردم کبودراهنگ از جمله مردمانی اند که پایبند به مساجد هستند چراکه مساجد محدثه انقلاب بوده و علت مبقیه انقلاب نیز همین مساجد است.

اسماعیلی با بیان اینکه در دولت سیزدهم یکی از شعارهای ما نهضت بازگشت به مساجد است، تصریح کرد: روحانیت و جوانان پرشور انقلاب باید در مساجد به برنامه ها، کرسی های تلاوت قرآن، بحث روشنگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر حرکت فرهنگی را بر ریل آرمان های انقلاب قرار می دهیم

مسیر حرکت فرهنگی را بر ریل آرمان های انقلاب قرار می دهیم