مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 16:252023-12-30فرهنگي

کتاب «انیمیشن بر صحنه» راهی بازار نشر شد


انتشارات سازمان جهاد دانشگاهی تهران، کتاب «انیمیشن بر صحنه» بررسی قابلیت های اقتباس انیمیشن برای صحنه تئاتر را چاپ و منتشر کرد.

- انتشارات سازمان جهاد دانشگاهی تهران، کتاب انیمیشن بر صحنه بررسی قابلیت های اقتباس انیمیشن برای صحنه تئاتر را چاپ و منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انتشارات سازمان جهاد دانشگاهی تهران، کتاب انیمیشن بر صحنه بررسی قابلیت های اقتباس انیمیشن برای صحنه تئاتر چاپ و منتشر کرد.

مولفان این کتاب مجید سرسنگی، دانشیار گروه آموزشی هنرهای نمایشی دانشگاه تهران و رضا بخشی، دانش آموخته کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی دانشگاه تهران این کتاب را در 281 صفحه به همراه ضمائم آن به رشته تحریر در آورده اند و شامل 3 فصل با عنوان‍ های انیمیشن و تئاتر موزیکال، ظرفیت های انیمیشن برای اجرای صحنه ای و فصل سوم شیرشاه، شرک و یخ زده: از انیمیشن تا تئاتر است.

در بخش نخست مقدمه کتاب می خوانیم: اواخر قرن بیستم میلادی، اتفاقی شگرف در صنعت تئاتر و در قلب نمایش آمریکا، یعنی نیویورک، رخ داد.

در این زمان، فرانک ریچ منتقد برجسته تئاتر در نیویورک تایمز بعد از تماشای انیمیشن دیو و دلبر تولید کمپانی دیزنی در سال 1991، به تعریف و تمجید از صحنه های موزیکال این اثر پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «انیمیشن بر صحنه» راهی بازار نشر شد

کتاب «انیمیشن بر صحنه» راهی بازار نشر شد