مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 14:052023-12-26سياسي

سردار احمدی مقدم با مشاور امنیت ملی عراق دیدار و گفتگو کرد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار اسماعیل احمدی مقدم رییس دانشگاه عالی دفاع ملی به همراه مسئولین این دانشگاه دوشنبه 4 دی ماه با قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق دیدار و در مورد همکاری های پژوهشی و مطالعات مشترک در حوزه آینده پژوهی و محیط .

- رییس دانشگاه عالی دفاع ملی با قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق دیدار و در مورد همکاری های پژوهشی و مطالعات مشترک در حوزه آینده پژوهی و محیط شناسی راهبردی به بحث و تبادل نظر پرداخت.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار اسماعیل احمدی مقدم رییس دانشگاه عالی دفاع ملی به همراه مسئولین این دانشگاه دوشنبه 4 دی ماه با قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق دیدار و در مورد همکاری های پژوهشی و مطالعات مشترک در حوزه آینده پژوهی و محیط شناسی راهبردی به بحث و تبادل نظر پرداخت.

در این دیدار، رییس دانشگاه عالی دفاع ملی گزارشی از اقدامات آموزشی و پژوهشی مشترک را به طرف عراقی ارائه کرد.

دیدار روسای دانشگاه های دفاع ملی ایران و عراق دیدار و گفتگو با رییس پلیس فدرال عراق بخش دیگری از برنامه های رییس دانشگاه عالی دفاع ملی کشورمان در سفر به عراق بود.

این هیئت ضمن بازدید از دانشگاه دفاع ملی عراق بازدید در جلسه مشترک با سرلشکر عقیل رییس این دانشگاه و مسئولان آن، تفاهم نامه همکاری که سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار احمدی مقدم با مشاور امنیت ملی عراق دیدار و گفتگو کرد

سردار احمدی مقدم با مشاور امنیت ملی عراق دیدار و گفتگو کرد