مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 17:552024-01-13پزشكي

صاحبان طلای سرخ کمیاب


طلای سرخ کمیابی در رگ های آنها جریان دارد و یافتن آنها همچون درخشش نوری در دل شب است؛ آنهایی که با وجود نادر بودن خون رگ هایشان هر کجا که باشند، - طلای سرخ کمیابی در رگ های آنها جریان دارد و یافتن آنها همچون درخشش نوری در دل شب است؛ آنهایی که با وجود نادر بودن خون رگ هایشان هر کجا که باشند، سخاوتمندانه زندگی می بخشند و خود نیز امید به سخاوت هم نوعان خود دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری ایسنا، اسرا دردانه ای برای انتقال خون ایران است که در سال 1390 در پی تصمیم برای انجام عمل جراحی برای او، همگان متوجه شدند که خونی از جنس زر در رگ های خود دارد و با تأمین خونی سازگار با خون رگ های اسرا و انجام موفقیت آمیز عمل جراحی، تولد این دردانه در تاریخ بیست ویکم دی، به نام روزی برای دارندگان گروه های خونی نادر نام گذاری شد.

افراد دارای گروه های خونی نادر و کمیاب همانند اسرا در سراسر جهان حضور دارند و همواره برای یاری هم نوعان خود آماده به خدمت هستند؛ چنین افرادی بیشتر هنگام بیماری و آزمایشات خون یا حین اهدای خون شناسایی می شوند و تاکنون تعدادی گروه خونی نادر با اسامی متفاوت کشف شده است.

افرادی که حداقل در چهار گروه خونی اصلی (B ، A ، AB و O ) قرار نداشته باشند در رده بندی گروه های خونی نادر قرار می گیرند و افراد دارای گروه خون های نادر ، افرادی هستند که م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صاحبان طلای سرخ کمیاب

صاحبان طلای سرخ کمیاب