مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 12:552024-01-18سياسي

اطلاع رسانی دقیق، شفاف و به موقع در بحران ها، امنیت روانی جامعه را تضمین می کند


اطلاع رسانی دقیق، شفاف و به موقع در شرایط خاص و بحرانی نقش مهم و برجسته ای در تامین امنیت روانی جامعه و پیشگیری از مطرح شدن شایعات دارد.

- ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: اطلاع رسانی دقیق، شفاف و به موقع در شرایط خاص و بحرانی نقش مهم و برجسته ای در تامین امنیت روانی جامعه و پیشگیری از مطرح شدن شایعات دارد.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی 28 دی ماه در جلسه شورای اطلاع رسانی دستگاه قضایی استان کرمان اظهار کرد: در جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان دادستانی مرکز استان اعم از شخص دادستان، معاونین و بازپرسان و همچنین مدیران و کارکنان اداره کل پزشکی قانونی به صورت 24 ساعته در جهت شناسایی هویت پیکرهای شهدا تلاش کردند و در کوتاه ترین زمان ممکن هویت شهدا شناسایی و جواز دفن آنان صادر شد که جای تقدیر و قدردانی دارد.

حجت الاسلام حمیدی اعلام کرد: پرونده جنایتکاران این حادثه تروریستی به صورت ویژه و خارج از نوبت در دادستانی مرکز استان کرمان در حال رسیدگی است و نتایج تحقیقات در مراحل مختلف پرونده از طریق مرکز رسانه قوه قضاییه به اطلاع مردم شریف خواهد رسید.

رییس کل دادگستری استان کرمان در این جلسه از اقدامات ارزشمند مدیریت رسانه و روابط عمومی دادگستری استان کرمان در زمینه اطلاع رسانی فعالیت های دستگاه قضایی استان تقدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاع رسانی دقیق، شفاف و به موقع در بحران ها، امنیت روانی جامعه را تضمین می کند

اطلاع رسانی دقیق، شفاف و به موقع در بحران ها، امنیت روانی جامعه را تضمین می کند