مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 12:302024-01-17سياسي

افتتاح کانال های تلویزیونی انتخاباتی در استان سمنان


در آیینی با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان، استاندار و رییس ستاد انتخابات سمنان، کانال های تلویزیونی انتخاباتی در چهار حوزه انتخابیه اصلی استان سمنان راه اندازی شد.

- ایسنا/سمنان در آیینی با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان، استاندار و رییس ستاد انتخابات سمنان، کانال های تلویزیونی انتخاباتی در چهار حوزه انتخابیه اصلی استان سمنان راه اندازی شد.

عبدالرضا دهرویه، مدیرکل صداوسیمای مرکز سمنان امروز (27 دی ماه) در این آیین که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، استاندار سمنان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رییس ستاد انتخابات استان، فرماندار و رییس هیأت نظارت بر انتخابات برگزار شد، اظهار کرد: این کانال ها با هدف انعکاس برنامه های نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس افتتاح و راه اندازی شده است.

وی با اشاره به تقسیم شهرستان های استان به چهار حوزه اصلی و چهار حوزه انتخابیه فرعی، بیان کرد: امروز شاهد افتتاح کانال های تبلیغاتی انتخابات استان سمنان هستیم.

وی با بیان اینکه این کار برای اولین بار با اقدامات جهادی و شبانه روزی محقق شده است، ادامه داد: امیدواریم این اقدام مبارک باعث مشارکت قوی و انتخاب دقیق تر مردم در انتخابات پیش رو شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح کانال های تلویزیونی انتخاباتی در استان سمنان

افتتاح کانال های تلویزیونی انتخاباتی در استان سمنان