مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 11:502023-12-23سياسي

خدمات غیرحضوری به سبد خدمات دفاتر افزوده می شود


مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی گفت: دفتر خدمات الکترونیک قضایی پس از دریافت درخواست و مدارک از سامانه «پناه»؛ اگر نیاز به اصلاح داشته باشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس، حسن روحانی نیا مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، اظهار داشت: یک دهه از فعالیت دفاتر خدمات الکترونیک قضایی می گذرد و در این مدت یک دوره تاسیس و یک دوره تثبیت را تجربه کرده اند و به نظر می رسد که اکنون موعد آن است که بسته خدمات در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی تکمیل شود و توسعه یابد.

روحانی نیا با اشاره به ارائه خدمات متنوع برای اقشار مختلف جامعه در دفاتر گفت: تاکنون برای اقشار مختلف اجتماعی برنامه ریزی خدمت داشتیم از جمله برای محرومان و افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ره و سازمان بهزیستی کشور طرح مواسات اجرا شده است.

وی ادامه داد: طرح خدمات جهادی برای افراد محروم حاشیه کشور اجرا شده است همچنین برای افراد سالخورده، ایثارگران و معلولین نیز خدمات سیار تعریف شده است و اکنون وقت آن است تا برای افرادی که امکان دریافت خدمات غیرحضوری دفاتر را دارند تدارک لازم را ببینیم.

مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی درباره ارائه خدمات غیرحضوری توضیح داد: از اوایل سال جاری مطابق برنامه ریزی ها، نیاز به یک سامانه ارائه خدمات غیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات غیرحضوری به سبد خدمات دفاتر افزوده می شود

خدمات غیرحضوری به سبد خدمات دفاتر افزوده می شود