مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 10:002023-12-23فرهنگي

در آخرین روز سینما حقیقت چه خبر بود؟


رونمایی از کتاب «همبستگی علم و هنر در سینمای مستند»، برگزاری نشست «وطن شرقی در سینمای مستند» و نشست حمایت از تولید فیلم مستند در حوزه جمعیت و خانواده از جمله برنامه هایی بود که در روز اول دی ماه در آخرین روز برگزاری جشنواره سینما حقیقت برگزار شد و امروز .

- رونمایی از کتاب همبستگی علم و هنر در سینمای مستند ، برگزاری نشست وطن شرقی در سینمای مستند و نشست حمایت از تولید فیلم مستند در حوزه جمعیت و خانواده از جمله برنامه هایی بود که در روز اول دی ماه در آخرین روز برگزاری جشنواره سینما حقیقت برگزار شد و امروز 2 دی ماه ساعت 18 این رویداد سینمای مستند در تالار وحدت به پایان می رسد.

مراسم رونمایی از کتاب همبستگی علم و هنر در سینمای مستند و بازنشر کتاب مقدمه ای بر فیلم مستند در هفدهمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، بعدازظهر جمعه اول ماه، در حاشیه برگزاری جشنواره سینماحقیقت ، مراسم رونمایی از کتاب همبستگی علم و هنر در سینمای مستند تالیف احمد ضابطی جهرمی، با اجرای رامتین شهبازی رونمایی شد.

بازنشر دوباره کتاب مقدمه ای بر فیلم مستند در ابتدای این نشست، به بهانه بازنشر کتاب مقدمه ای بر فیلم مستند نوشته بیل نیکولز، حامد شکیبانیا، رییس هیأت مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در آخرین روز سینما حقیقت چه خبر بود؟

در آخرین روز سینما حقیقت چه خبر بود؟