مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 14:402024-01-15بين الملل

جزییاتی از کشته شدن یک صهیونیست در حمله پهپادی ارتش اشغالگر


روزنامه عبری زبان هاآرتص روز دوشنبه فاش کرد که ارتش صهیونیستی دو هفته پس از آغاز جنگ در 7 اکتبر 2023 با پهپاد یک غیرنظامی اسراییلی را که از مرزهای نوار غزه عبور کرده بود، - روزنامه عبری زبان هاآرتص روز دوشنبه فاش کرد که ارتش صهیونیستی دو هفته پس از آغاز جنگ در 7 اکتبر 2023 با پهپاد یک غیرنظامی اسراییلی را که از مرزهای نوار غزه عبور کرده بود، کشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزنامه نوشت: آویاهو موری (29 ساله) وارد نوار غزه شد و حدود نیم کیلومتر را بدون مانع پیاده روی کرد تا اینکه هدف شلیک ارتش اسراییل قرار گرفت.

هاآرتص در گزارش خود توضیح داد که ارتش جزییات حادثه را در گفت وگو با روزنامه تایید کرده است ، اما تاکنون هیچ یک از مقامات آن با اعضای خانواده این اسراییلی که همچنان منتظر پاسخ به سوالات خود هستند، ارتباطی نداشته اند.

این روزنامه به نقل از داگنیت، خواهر آویاهو نوشت آویاهو به طور ناگهانی در صبح روز 23 اکتبر خانه خود را ترک کرد و گویی زمین او را بلعیده بود .

او افزود: مادرم فکر می کرد که ممکن است به خانه یکی از دوستانش رفته باشد تا آرام شده و از بمباران خشونت آمیز شب قبل راحت شود.

او همچنین فکر می کرد ممکن است برای کمک به سربازان و تهیه غذا به مکان های تجمع رفته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی از کشته شدن یک صهیونیست در حمله پهپادی ارتش اشغالگر

جزییاتی از کشته شدن یک صهیونیست در حمله پهپادی ارتش اشغالگر