مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 10:302023-12-24سياسي

دور جدید توافقات همراه اول برای حمایت از تولیدکنندگان و پژوهشگران حوزه ICT


همراه اول در حاشیه نخستین روز از برگزاری نمایشگاه تلکام 2023 با انعقاد دو توافقنامه سه جانبه، همچنان بر دیدگاه خود نسبت به لزوم تقویت تولیدکنندگان داخلی تجهیزات رادیویی نسل جدید و همچنین حمایت از پژوهشگران و طرح های پژوهشی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول همزمان با نخستین روز از برگزاری نمایشگاه تلکام 1402 ضمن حضور در قالب شش زون تخصصی IOT ، 5G، امنیت ، سرویس های اپراتوری ، آینده ارتباطی و خدمات مشترکان در سالن 6 نمایشگاه بین المللی تهران، حضور و مشارکتی جدی در برگزاری نشست ها و برنامه های جانبی این رویداد بین المللی دارد.

لذا در روز نخست این رویداد با انعقاد دو تفاهم نامه سه جانبه توسعه فناوری های تجهیزات رادیویی نسل جدید و حمایت از طرح های پژوهشی و پسادکتری در حوزه توسعه فناوری های کلیدی صنعت ICT که رویکرد آنها بر حمایت از تولیدات بومی و ایده های پژوهشگران کشورمان است، به استقبال از آن رفت.

*توافقنامه توسعه فناوری های تجهیزات رادیویی نسل جدیدتوافقنامه توسعه فناوری های تجهیزات رادیویی نسل جدید (ترنج) به شکل سه جانبه و با حضور حمید بهروزی قائم مقام همراه اول، میثم عابدی معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و سید محمد کرباسی دبیر ستاد توسعه فناوری های اتصال پذیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دور جدید توافقات همراه اول برای حمایت از تولیدکنندگان و پژوهشگران حوزه ICT

دور جدید توافقات همراه اول برای حمایت از تولیدکنندگان و پژوهشگران حوزه ICT