مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 12:302023-12-26حوادث

کاهش 9 درصدی تصادفات منجر به فوت در محورهای مواصلاتی ایلام


رییس پلیس راه انتظامی استان ایلام گفت : خوشبختانه تصادفات منجر به فوت در محورهای مواصلاتی استان در بازه زمانی 9 ماهه 1402 نسبت به سال گذشته 9 درصد کاهش داشته است.

- ایسنا/ایلام رییس پلیس راه انتظامی استان ایلام گفت : خوشبختانه تصادفات منجر به فوت در محورهای مواصلاتی استان در بازه زمانی 9 ماهه 1402 نسبت به سال گذشته 9 درصد کاهش داشته است.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی با اعلام این خبر، اظهار کرد: در آذر امسال نیز تصادفات کاهش محسوسی داشته به نحوی که آمار تصادفات فوتی نسبت به آذر سال گذشته 77 درصد کاهش داشته است.

وی عوامل بر کاهش تصادفات را اصلاح زیر ساخت های جاده ای و بر طرف کردن نقاط حادثه خیز ،حضور مستمر و موثر کارکنان و تیم های گشتی پلیس راه در محورها و نقاط دارای فراوانی تخلفات و تصادفات و همچنین رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از طرف مردم اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از کانال اطلاع رسانی پلیس ایلام، رییس پلیس راه استان با قدردانی از همکاری خوب رانندگان و مسئولان در راستای کاهش تصادفات تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری رانندگان و مردم فهیم و قانونمند در جهت انضباط ترافیکی بیشتر تلاش کرده و شاهد کاهش روند تصادفات در استان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 9 درصدی تصادفات منجر به فوت در محورهای مواصلاتی ایلام

کاهش 9 درصدی تصادفات منجر به فوت در محورهای مواصلاتی ایلام