مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 15:502024-01-12بين الملل

عراق: گسترش دامنه حملات در منطقه مشکلی را حل نمی کند


وزارت خارجه عراق در واکنش به حمله امروز انگلیس و آمریکا به یمن تاکید کرد گسترش دایره حملات در منطقه مشکلی را حل نمی کند.

- وزارت خارجه عراق در واکنش به حمله امروز انگلیس و آمریکا به یمن تاکید کرد گسترش دایره حملات در منطقه مشکلی را حل نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت خارجه عراق در بیانیه ای اعلام کرد: از همان آغاز جنگ ظالمانه رژیم صهیونیستی علیه غزه هشدار دادیم که ادامه حمایت از این رژیم غاصب و عدم مسئولیت پذیری کشورهای ابرقدرت منجر به وخامت اوضاع خواهد شد که تنها به مرزهای غزه و اراضی فلسطین محدود نمی شود بلکه خطر جنگ و گسترش خشونت را در تمام منطقه ایجاد خواهد کرد.

با وجود درخواست های فراوان برای توقف جنگ این تجاوز ادامه یافت و کشورهای غربی از آن حمایت کردند.

به نقل از السیاسه نیوز، در بیانیه وزارت خارجه عراق آمده است: در عین حال که بر لزوم حفظ آزادی کشتیرانی در آب های بین المللی تاکید داریم این تجاوز به یمن و حاکمیت آن را محکوم و تاکید می کنیم که گسترش دایره حملات مشکلی را حل نمی کند بلکه منجر به ایجاد جنگ و خشونت در تمام منطقه می شود.

راه حل این است که شورای امنیت به مسئولیت های خود عمل کرده و قطعنامه ای را در محکومیت جنگ وحشیانه رژیم اشغالگر علیه فلسطینی ها در نوار غزه صادر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق: گسترش دامنه حملات در منطقه مشکلی را حل نمی کند

عراق: گسترش دامنه حملات در منطقه مشکلی را حل نمی کند