مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 14:352024-01-10سياسي

آیت الله علم الهدی: مشارکت در انتخابات 11 اسفند، حمایت عملی از نظام است


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد با تأکید بر ضرورت تقویت مشارکت همگانی در انتخابات 11 اسفند گفت: تجلی حمایت کلامی از نظام در 22 بهمن و با شعار میسر می شود و تصویر حمایت عملی از نظام در انتخابات صورت می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری  فارس از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت 30 دی، سالروز حماسه قیام مردم قوچان علیه رژیم ستم شاهی در سال 1357 که ظهر امروز به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، ضمن مرور تاریخ ایثارگری های مردم قوچان در تاریخ انقلاب اسلامی اظهار کرد: آن چه در قوچان اتفاق افتاده است، منشأ حرکت انقلابی در مشهد، سرتاسر استان و حتی تأثیرگذار بر کل کشور بوده است.

علمای قوچان همیشه اندیشه انقلابی داشته اند و حتی آن زمان که هنوز نام و نشانی از انقلاب اسلامی در این کشور وجود نداشت و ایران عزیز در میان ابرهای تاریک حکمرانی رژیم ستم شاهی به سر می برد، عالمی همچون مرحوم آقانجفی قوچانی در این شهر به امور تبلیغی و تربیتی تأکید داشت تا نسلی معتقد، مخلص و مؤمن به مبانی شریعت تربیت کند.

وی افزود: موقعیتی که مرحوم آقانجفی قوچانی به بیان اندیشه های انقلابی می پرداخت و با استبداد متأثر از استکبار و حاکمیت های مزدورانه برخواسته از نفوذ بیگانگان و اجانب مقابله می کرد، در شرایط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله علم الهدی: مشارکت در انتخابات 11 اسفند، حمایت عملی از نظام است

آیت الله علم الهدی: مشارکت در انتخابات 11 اسفند، حمایت عملی از نظام است