مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 22:352023-12-25سياسي

جلیلی: ایجاد شغل باید در دانشگاه ها به برنامه تبدیل شود


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اگر اشتغال را مهم می دانیم، باید نقش دانشگاه را در ایجاد شغل تعریف کنیم، گفت: آموزش و مقالات در دانشگاه هم باید برای ایجاد شغل تعریف و باید برخی از ریل ها در این مسیر عوض شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی از وضع موجود تا وضع مطلوب در دانشگاه علم و صنعت، در سخنانی، گفت: الآن اگر شرایط فعالیت بیشتر از زمان جنگ نباشد، کمتر نیست و اگر کار امروز سخت تر باشد، ارزشمندتر هم هست وی افزود:جبهه امروز با جبهه قدیم تفاوت دارد و جبهه امروز شرایط و اقتضائات خاص خود را دارد؛ در جنگ، هر ابزاری به کار گرفته می شود، باید متناسب با آن آفند و پدافند داشت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امروز بسترهای مناسبی برای فعالیت فراهم هست، گفت: به عنوان مثال همین عرصه فضای مجازی یک عرصه جدی برای فعالیت است.

جلیلی تأکید کرد: گاهی درون یک جامعه ممکن است نقض هایی وجود داشته باشد که باعث ایجاد مشکلات شود، دانشجویان می توانند نسبت به مشکلات نقش مثبت داشته باشند و هر کسی برای حل مسأله وسعی دارد و می تواند، اقدام کند.

وی با تأکید بر اینکه دولت در سایه یک تشکیلات نیست و یک گفتمان است و هرکدام از ما در حد وسعمان باید مسائل کشور را سایه به سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلیلی: ایجاد شغل باید در دانشگاه ها به برنامه تبدیل شود

جلیلی: ایجاد شغل باید در دانشگاه ها به برنامه تبدیل شود