مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 17:252023-12-23حوادث

کشف بیش از 100 کیلوگرم موادمخدر در غرب تهران/ جمع آوری 1138 معتاد متجاهر


رییس پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران از کشف بیش از 100 کیلوگرم انواع موادمخدر طی ساعت گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ حسین زلفخانی با اعلام این خبر، گفت: در اجرای طرح آرامش در شهر و جمع آوری معتادان متجاهر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران با همکاری شش شهرستان تابعه پس از اخذ دستور قضایی نسبت به جمع آوری معتادان متجاهر و پرخطر و دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در غرب استان تهران اقدام کردند.

در اجرای این طرح، ماموران پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی وارد عمل شده و با ورود به محل های پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند آنها را جمع آوری کردند.

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح، در شبانه روز گذشته 1138 معتاد متجاهر و کارتن خواب از سطح شهرستان های غرب استان تهران جمع آوری شده و برای بهبود وضعیت و همچنین ترک اعتیاد به مرکز ترک اعتیاد انتقال داده شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران با بیان اینکه در اجرای طرح آرامش هفت قاچاقچی و 180 خرده فروش موادمخدر نیز دستگیر شدند، گفت: در این طرح بیش از 101 کیلو انواع مواد مخدر از جمله 83کیلو و 500 گرم تریاک، 15 کیلو و 600گرم شیشه و بیش از 2 کیلو هرویین کشف و ضبط شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 100 کیلوگرم موادمخدر در غرب تهران/ جمع آوری 1138 معتاد متجاهر

کشف بیش از 100 کیلوگرم موادمخدر در غرب تهران/ جمع آوری 1138 معتاد متجاهر