مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 17:512023-12-26فناوري

البرز می تواند ظرف 6 ماه تحت پوشش فیبرنوری قرار بگیرد


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات وضعیت اجرای پروژه فیبرنوری منازل و کسب وکارها در این استان را بررسی کرد و گفت: کل استان البرز در صورت هماهنگی و همکاری مدیران استانی ظرف 6 ماه تحت پوشش قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس البرز، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه بررسی وضعیت پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارهای استان البرز که با حضور مجتبی عبداللهی استاندار این استان برگزار شد با اشاره به اهمیت و ضرورت این پروژه، تاکید کرد: پروژه ملی منازل و کسب و کارها، زیرساخت ارتباطات کشور را تا دهه های آینده تأمین می کند.

وی با اشاره به اینکه اجرای این پروژه در قانون بودجه و لایحه برنامه هفتم توسعه نیز قید شده است، افزود: بر اساس همین قوانین، اجرای پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها برای وزارت ارتباطات و تمامی دستگاه ها تبدیل به تکلیف شده است.

زارع پور با بیان اینکه عنوان می شود به جای فیبرنوری می توانیم از ارتباطات ماهواره ای استفاده کنیم، تصریح کرد: در کشور آمریکا که ارتباطات ماهواره ای هم وجود دارد کنگره این کشور برای توسعه فیبرنوری منازل آن مبلغی 40 میلیارد دلار تصویب کرده چرا که هیچ تکنولوژی نمی تواند جای ارتباطات پرسرعت مبتنی بر فیبرنوری را بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز می تواند ظرف 6 ماه تحت پوشش فیبرنوری قرار بگیرد

البرز می تواند ظرف 6 ماه تحت پوشش فیبرنوری قرار بگیرد