مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 18:402024-01-01سياسي

سارقان هیچوقت در امان نخواهند بود


جانشین فرمانده فراجا با تاکید بر اینکه سارقان هیچ وقت در امان نخواهند بود، گفت: همکاران ما به صورت تخصصی برای مبارزه با سارقان زورگیر، اماکن، - جانشین فرمانده فراجا با تاکید بر اینکه سارقان هیچ وقت در امان نخواهند بود، گفت: همکاران ما به صورت تخصصی برای مبارزه با سارقان زورگیر، اماکن، منزل و .

برنامه ریزی کرده و وارد عمل شدند که نتایج خوبی هم به دست آورده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار قاسم رضایی در حاشیه بازدید از مقر فرماندهی انتظامی شهرستان شوش با حضور در جمع خبرنگاران گفت: خوزستان به معنای واقعی جلوه مقاومت ایران اسلامی است، حق مردم امنیت و آرامش و زندگی راحت در حوزه انتظامی است و انتظارات مردم از انتظامی انتظارات به حقی است و ما در حوزه انتظامی در کنار مردم انجام وظیفه می کنیم.

ما عملکرد بسیار خوبی را از همکاران خودمان در استان شاهد هستیم طرح هایی در فصل تابستان و پاییز برای ارتقاء امنیت و آرامش مردم ابلاغ کردیم که خوشبختانه گزارش خیلی خوب و موثری را در این زمینه در استان خوزستان داشتیم.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: یکی از موضوعاتی که در استان خوزستان به نوعی تبدیل به یک ناهنجاری شده بحث سلاح و تیراندازی های غیر مجاز است در همین 48 ساعت گذشته طرح جمع آوری سلاح در استان اجرا گردید که بیش از 100 قبضه سلاح با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان هیچوقت در امان نخواهند بود

سارقان هیچوقت در امان نخواهند بود