مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 10:552023-12-23ورزشي

تقویت حوزه جودو استان بوشهر


استاندار بوشهر با تاکید بر تقویت حوزه جودو استان بوشهر از تخصیص اعتبارات مسئولیت های اجتماعی صنایع پتروشیمی به طرح های ورزشی بوشهر خبر داد.

- ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر با تاکید بر تقویت حوزه جودو استان بوشهر از تخصیص اعتبارات مسئولیت های اجتماعی صنایع پتروشیمی به طرح های ورزشی بوشهر خبر داد.

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر در نشست با رییس فدراسیون جودو با تقدیر از مسئولان جودوی کشور که بوشهر را برای برگزاری مسابقات جودو قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی برگزیدند گفت: همه امکانات و زیرساخت ها برای برگزاری این رقابت ها فراهم شده و برای تحقق مطالبات و درخواست های مورد نظر همکاری لازم در بخش های مختلف انجام می شود.

محمدی زاده با بیان اینکه فرهنگ اسلامی و دفاع مقدس به عنوان گفتمان در همه جهان منتشر و ترویج شده است تصریح کرد: ایثارگران و شهدا که جان خود را در دفاع از حق و حقیقت و اسلام نثار کرده اند اکنون این عزیزان الگو همه آزادی خواهان در جهان شده اند.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت فلسطین در مقابله با ظالمان و رژیم اشغالگر قدس از رزمندگان و شهدای ایران اسلامی الگو گرفته اند خاطرنشان کرد: این تفکر انقلابی در همه جهان متبلور است و پس از سال ها اکنون جهان به تفکر ایثار و شهادت انقلاب اسلامی دست یافته اند که کاری بزرگ و مهم محسوب م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت حوزه جودو استان بوشهر

تقویت حوزه جودو استان بوشهر