مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 16:052024-01-09سياسي

اساس کار در قوه قضاییه فسادستیزی است


معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه در دیدار با جمعی از کارکنان جدیدالاستخدامی آزمون سال 1400 قوه قضاییه گفت: فعالیت در این عرصه محدودیت ها و ممنوعیت هایی دارد و اساس کار فسادستیزی است.

- معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه در دیدار با جمعی از کارکنان جدیدالاستخدامی آزمون سال 1400 قوه قضاییه گفت: فعالیت در این عرصه محدودیت ها و ممنوعیت هایی دارد و اساس کار فسادستیزی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، محمدباقر الفت در دیدار با جمعی از کارکنان جدیدالاستخدام آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه سال 1400 ، ضمن خیر مقدم و آرزوی موفقیت برای تمامی کارکنان ستادی جدیدالاستخدام مدعو، عنوان کرد: امروز شاهد ورود موفقیت آمیز شما عزیزان از مسیر سخت آزمون به عرصه قوه قضاییه هستیم و از اینکه نیروهای جوان و با استعدادی به بدنه قوه قضاییه افزوده شده است، افتخار می کنیم.

الفت با اشاره به حساسیت کار و وظیفه شناسی در دستگاه قضا، اظهار کرد: آمادگی انطباق شرایط به منظور فعالیت در قوه قضاییه یکی از ضروریات کار است و از همان ابتدای کار باید طوری خودساخته باشد که در محیط کار و زندگی سرآمد باشید.

فعالیت در این عرصه محدودیت ها و ممنوعیت هایی دارد و اساس کار فسادستیزی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساس کار در قوه قضاییه فسادستیزی است

اساس کار در قوه قضاییه فسادستیزی است