مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 22:302024-01-16اقتصادي

استاندار لرستان: راه آهن خرم آباد سخت ترین پروژه کشور است


استاندار لرستان با بیان اینکه تمامی پروژه های عمرانی قرارگاه خاتم در لرستان فعال است، گفت: راه آهن دورود_خرم آباد با حفر 35 کیلومتر تونل سخت ترین پروژه کشور به شمار می آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، فرهاد زیویار امشب در دیدار با محمدرضا رحمانی مدیرعامل هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه خاتم الانبیا(ص) در استانداری لرستان با بیان اینکه تمامی پروژه های عمرانی که این مرکز در استان اجرا می کند، فعال هستند، اظهار کرد: سد تاج امیر، تقاطع غیر هم سطح شهدای جاوید الاثر خیابان شریعتی خرم آباد و چهارخطه توره- بروجرد از پیشرفت بسیار مناسبی برخوردار هستند.

وی در ادامه به طرح احداث راه آهن دورود- خرم آباد اشاره و با بیان اینکه این پروژه با حفر تقریباً 35 کیلومتر یکی از سخت ترین طرح های عمرانی کشور به شمار می آید، افزود: بیمارستان در حال ساخت نیایش خرم آباد قبل از دولت سیزدهم با 20 درصد پیشرفت فیزیکی غیرفعال شده بود که هم اکنون ضمن پیگیری های لازم و حضور قرارگاه خاتم حدود 67 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

استاندار لرستان گفت: این قرارگاه با توجه به اجرای طرح های کلان، ایجاد اشتغال، پروژهای محرومیت زدایی در کشور و بین مردم دارای مشروعیت و جایگاه ویژه ای است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار لرستان: راه آهن خرم آباد سخت ترین پروژه کشور است

استاندار لرستان: راه آهن خرم آباد سخت ترین پروژه کشور است