مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 14:302024-01-02ورزشي

رحمان رضایی: همه می خواهند برابر ما بهترینشان باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رحمان رضایی در حاشیه حضور در اردوی تیم ملی فوتبال ایران، اظهار داشت: همانطور که خودتان می دانید با توجه به بازی های دوستانه ای که داشتیم و در مدت هفت یا هشت ماهی که تیم ملی با کادر جدید اداره می شود بازی های خوبی داشتیم .

- مربی تیم ملی فوتبال ایران تأکید کرد، همه تیم ها می خواهند مقابل ایران به عنوان قدرت اول آسیاست، عملکرد خوبی داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، رحمان رضایی در حاشیه حضور در اردوی تیم ملی فوتبال ایران، اظهار داشت: همانطور که خودتان می دانید با توجه به بازی های دوستانه ای که داشتیم و در مدت هفت یا هشت ماهی که تیم ملی با کادر جدید اداره می شود بازی های خوبی داشتیم و خوشبختانه نتایج خوبی هم کسب کردیم.

الان هم به نقطه ای رسیدیم که فاصله زیادی تا جام ملت ها نداریم و با بورکینافاسو و اندونزی دو بازی دوستانه انجام خواهیم داد.

فکر می کنم به مراتب بازی با بورکینافاسو از لحاظ فنی بهتر باشد و بازی دوم طبیعتاً یک تیم سبک تر در نظر گرفته می شود، با توجه به اینکه کادر فنی حالت روان بازی را انجام بدهد و تاکتیک خودش را در بازی پیاده کند.

وی افزود: همه بازی ها در جام ملت های آسیا سخت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحمان رضایی: همه می خواهند برابر ما بهترینشان باشند

رحمان رضایی: همه می خواهند برابر ما بهترینشان باشند