مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 10:552024-01-03اقتصادي

موانع تسریع تردد کامیون های ترانزیتی از مرزهای بازرگان و گوربولاغ


رییس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران از تردد روزانه 348 کامیون ترانزیتی از مرز بازرگان می گوید، اما رانندگان کامیون های ترانزیتی می گویند از دولت تقاضا داریم در مذاکرات خوداز طرف ترکیه ای مطالبه کنند سرعت ترخیص کامیون های ترانزیتی در مرز ترکیه افزایش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در روزهای گذشته خبری در سایت سی ان ان ترکیه مبنی بر معطلی کامیون های ترانزیتی این کشور در مرز گوربولاغ مجاور مرز بازرگان جمهوری اسلامی ایران منتشر شد، خبرنگار فارس برای اطلاع از جزییات این خبر، به سراغ رییس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران رفت.

محمد رضوانی فر، رییس کل گمرک به فارس گفت: در مرز بازرگان که مجاور مرز گوربولاغ ترکیه است روزانه 129 دستگاه کامیون ترانزیتی از ایران خارج می شود و 219 دستگاه کامیون ترانزیتی و تجاری وارد ایران می شو د، بنابراین روزانه 348 کامیون از این مرز تجاری تردد می کنند و ما هیچ مشکلی در تردد خودروهای تجاری و کامیون های حمل بار، چه ترانزیت و چه صادرات و واردات نداریم.

وی ادامه داد: در مرز سرو که در مجاور مرز اسندره ترکیه است کامیون های حامل بار تجاری خروجی از ایران روزانه 78 دستگاه و ورود کامیون های تجاری به ایران روزانه 104 دستگاه کامیون است که در مجموع روزانه 182 دستگله کامیون تجاری و ترانزیتی در این مرز تردد می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع تسریع تردد کامیون های ترانزیتی از مرزهای بازرگان و گوربولاغ

موانع تسریع تردد کامیون های ترانزیتی از مرزهای بازرگان و گوربولاغ