مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 14:052024-01-04بين الملل

ابراز همدردی دبیرکل سازمان همکاری اسلامی، کره جنوبی و نیوزیلند با ایران


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حسین ابراهیم طه، دبیرکل سازمان همکاری اسلامی انفجار تروریستی که غیرنظامیان در ایران را هدف قرار داد و منجر به تلفات و مجروحین بسیاری شد، - دبیرکل سازمان همکاری اسلامی، دولت کره جنوبی و وزارت امور خارجه نیوزیلند در پیام های جداگانه ای حادثه تروریستی کرمان را محکوم کردند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حسین ابراهیم طه، دبیرکل سازمان همکاری اسلامی انفجار تروریستی که غیرنظامیان در ایران را هدف قرار داد و منجر به تلفات و مجروحین بسیاری شد، محکوم کرد.

  دبیرخانه سازمان ضمن ابراز تسلیت و همدردی صمیمانه خود به دولت و ملت ایران و خانواده های قربانیان و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان، حمایت و همبستگی خود را با جمهوری اسلامی ایران در این حادثه دردناک تجدید می کند.

کره جنوبی اقدام تروریستی کرمان را محکوم کرد علاوه بر این دولت کره جنوبی، حملات و بمب گذاری صورت گرفته در کرمان که منجر به کشته شدن حدود یکصد نفر و مجروح شدن تعداد زیادی از ایرانیان گردید را قویاً محکوم نموده و مراتب تأسف عمیق خود را از این حملات اعلام می دارد.

طبق پیام دولت این کشور دولت کره جنوبی بدینوسیله با قربانیان و خانواده های داغدار این حادثه ابراز همدردی می نماید و بهبودی سریع تر مجروحان حادثه را آرزومند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز همدردی دبیرکل سازمان همکاری اسلامی، کره جنوبی و نیوزیلند با ایران

ابراز همدردی دبیرکل سازمان همکاری اسلامی، کره جنوبی و نیوزیلند با ایران