مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 15:402024-01-06سياسي

خروجی شورای شهر باید به نفع مردم باشد/ اینکه در صحن داد می زنند جای سوال دارد


عضو شورای شهر اهواز با اشاره به مطرح شدن طرح برکناری شهردار، گفت: معادلات این مدلی باید در جلسات کارشناسی و جلسات با بزرگان بررسی و این روند رعایت می شد.

- ایسنا/خوزستان عضو شورای شهر اهواز با اشاره به مطرح شدن طرح برکناری شهردار، گفت: معادلات این مدلی باید در جلسات کارشناسی و جلسات با بزرگان بررسی و این روند رعایت می شد.

محمدحسین ملایی زمانی پس از اعلام لغو یکصد و چهل و سومین جلسه علنی شورای شهر اهواز که قرار بود با محوریت برکناری شهردار ساعت 8 امروز (16 دی ماه) برگزار شود، با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در کرمان و تبریک روز زن اظهار کرد: لوایحی که وارد شورای شهر می شوند شرایط متفاوتی دارند و در برخی موارد بعد از چند ماه بررسی متوجه می شویم که بخشی از آن ایراد دارد.

لوایح ابتدا در کمیسیون ها بررسی می شوند و در صورتی که همه جوانب آن را دقیق متوجه نشویم به کارشناسان ارجاع داده می شوند تا به نقطه ای برسیم که این لایحه در صحن شورا مطرح شود یا نه.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: زمانی که چنین طرحی مطرح می شود باید از قبل در مورد آن بحث شود.

بعد از بیش از دو سال، برخی از دوستان متوجه شدند که در جایی دقت نکرده اند یا به هر علتی به این نتیجه رسیده اند که این تصمیم ما (در انتخاب شهردار) ایراد داشته است و در نتیجه می خواهند به این زمان از دست رفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروجی شورای شهر باید به نفع مردم باشد/ اینکه در صحن داد می زنند جای سوال دارد

خروجی شورای شهر باید به نفع مردم باشد/ اینکه در صحن داد می زنند جای سوال دارد