مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 16:052023-12-29سياسي

قدرت امروز جبهه مقاومت، مرهون شهید سلیمانی است


شهید سلیمانی بدون شک شهید راه قدس است و تحول امروز جبهه مقاومت به لحاظ کمی و کیفی و گسترده مرهون رشادت های این دلاورمرد تاریخ است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت حیدریه ؛ حجت الاسلام سید محمد معلمی در آیین خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه تربت حیدریه اظهار کرد : مکتب حاج قاسم در اعماق وجود این ملت موج می زند و امسال سالگرد این شهید عزیز با ورود به سومین ماه عملیات طوفان الاقصی همزمان شده و این همزمانی بسیار مهمی است.

  وی تصریح کرد: شهید سلیمانی بدون شک شهید راه قدس است و تحول امروز جبهه مقاومت به لحاظ کمی و کیفی و گسترده و چشمگیر که در جهان اسلام بوجود آمده مرهون رشادت های این دلاورمرد تاریخ است.

  خطیب جمعه تربت حیدریه افزود: جبهه مقاومت در هنگامه نبرد قهرمانانه ملت فلسطین و رزم هوشمندانه حزب الله لبنان و مبارزه انصار الله یمن و سایر جبهه های مقاومت تحول بنیادی را در مبارزه حق علیه باطل ایجاد کرده و به تعبیری عملیات طوفان الاقصی گویای این حقیقت است که پیروزهای نیروهای مقاومت مرهون شهیدالقدس حاج قاسم سلیمانی است.

  معلمی بیان کرد: رژیم موقت صهیونیستی این وحدت و اتحاد را نمی تواند تحمل کند و لذا به دنبال بر هم زدن این اتحاد است و عملیات های کورکورانه و حذف فیزیکی نیروهای دلیر سپاه قدس سردار شهید سید رضی موسوی را در دستور ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت امروز جبهه مقاومت، مرهون شهید سلیمانی است

قدرت امروز جبهه مقاومت، مرهون شهید سلیمانی است