مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 17:302024-01-09سياسي

بخش کشاورزی در برنامه هفتم به 65 میلیارد مترمکعب آب نیاز دارد


استاد دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران و نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس گفت: براساس اعلام وزارت جهاد کشاورزی، بخش کشاورزی در برنامه هفتم توسعه برای تولید غذا به 65 میلیارد مترمکعب آب نیاز دارد.

- ایسنا/البرز استاد دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران و نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس گفت: براساس اعلام وزارت جهاد کشاورزی، بخش کشاورزی در برنامه هفتم توسعه برای تولید غذا به 65 میلیارد مترمکعب آب نیاز دارد.

علیرضا عباسی امروز (سه شنبه 19 دی ماه) در نشست بررسی، هم اندیشی و راهکارها درباره چالش های لوایح برنامه هفتم توسعه کشور در مجلس در حوزه کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست که در دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران مستقر در کرج برگزار شد، به دیگر موضوع های این برنامه اشاره کرد و افزود: در تولید محصولات ارگانیک باید الزاماتی ایجاد کرد که بدون تعیین شاخص های سنجشی، تلاشی در این بخش در وزارتخانه نخواهد بود.

وی درباره سرمایه بانک کشاورزی نیز هدف را افزایش ظرفیت ارائه تسهیلات در بخش های مختلف کشاورزی دانست و اظهار کرد: در بخش تولیدات پروتیینی، یکی از نیازهای اصلی کشور تقویت تولید و پرورش جوجه لاین آرین است تا در صورتی که کشور در واردات دچار مشکل شد، بتواند خود را مدیریت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش کشاورزی در برنامه هفتم به 65 میلیارد مترمکعب آب نیاز دارد

بخش کشاورزی در برنامه هفتم به 65 میلیارد مترمکعب آب نیاز دارد