مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 16:252024-01-13سياسي

روزنامه نگاری که برای افشاگری قربانی شد!


شخصیت محمود واعظ دقیقا همان شخصیتی است که سال ها در عرصه روزنامه نگاری دست به افشاگری زده است و حالا با بی رحمی حذف می شود و به قتل می رسد.

شخصیتی که نشان می دهد هنوز هم رکن چهارم دموکراسی در کشور با مشکلات زیادی روبرو است و نمی توان رسانه را بازوی حمایتی در پیدا کردن حقیقت دانست.

- عصرخبر - رضا جعفری - روزنامه نگاری افشاگرانه یا ژورنالیسم تحقیقی در کنار سوت زنی شاید مهمترین فصل فعالیت روزنامه نگاران در برهه های مختلف باشد که کمتر در رسانه ها به آن پرداخته شده و در تصویرسازی سینمایی نیز همواره شکل ضعیف و یا سردستی داشته است.

  قسمت چهارم سریال گناه فرشته که جمعه ها پخش می شود، نگاهی دیگر به همین وجه روزنامه نگاری و سختی های کار روزنامه نگاران داشت، حکایتی از نفوذ افرادی که در سایه و به واسطه رانت و زد و بند در عرصه اقتصادی رشد کردند و تبدیل به مار افعی چند سر شدند و حالا دیگر برای حفظ بقای خود سعی می کنند هر کس که در مسیر کاری خللی وارد می کند، حذف کنند.

     حامد عنقا که در سریال آقازاده به نحوی به روابط پشت پرده اقتصادی برخی افراد با نفوذ اشاره کرده بود این بار در گناه فرشته سعی کرد ماجرا را از دید قانون و از جایگاه یک وکیل نگاه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه نگاری که برای افشاگری قربانی شد!

روزنامه نگاری که برای افشاگری قربانی شد!